FAQ - často kladené otázky

 

1. Ponúkaný tovar na e-shope máte fyzicky skladom?

Áno, celý sortiment na www.umelecke-potreby.sk máme fyzicky v našom sklade, resp. v našej predajni. Samozrejme, položky, pri ktorých je uvedené "momentálne nedostupné" budú v priebehu niekoľkých dní naskladnené. V ponuke sú aj produkty, ktoré sú na objednávku, tam je vždy uvedená aj doba čakania.

 

2. Ako rýchlo mi príde objednaný tovar?

Sme promptní! Snažíme sa čo najrýchlejšie Vašu objednávku vybaviť a odoslať. To znamená do 24-48 hod. Vám bude zásielka doručená, no zväčša je to do 24 hod. (platí v pracovné dni, nie cez víkend a sviatky). Objednávka prijatá v pracovný deň do 12:00 bude doručená na nasledujúci pracovný deň.

Praktické príklady:

a) urobili ste si objednávku v pondelok o 10:30, zásielka bude doručená v utorok

b) urobili ste si objednávku v pondelok o 19:30, zásielka bude odoslaná v utorok a doručená v stredu

c) urobili ste si objednávku v piatok o 10:00, zásielka bude doručená po víkende v pondelok

d) urobili ste si objednávku v piatok o 15:50, zásielka bude odoslaná v pondelok, čiže v utorok bude doručená

c) urobili ste si objednávku v nedeľu o 12:00, zásielka bude odoslaná v pondelok, čiže doručená v utorok

Tento príklad platí v prípade platby na dobierku.

Pri platbe prevodom (vopred na účet) Vám vystavíme faktúru (len počas pracovnej doby), pošleme na e-mail a po uhradení čiastky na náš účet bude zásielka odoslaná.

 

3. Chcem si urobiť objednávku na pastelky. Ale bojím sa, že prídu polámané. Viete ich bezpečne zabaliť?

Veľká časť objednávok sú pastelky, ceruzky, uhlíky, pastely, prípravky či farby v skle. Toto všetko musíme samozrejme zabaliť tak, aby to prišlo zákazníkovi v 100% poriadku. Máme bohaté skúsenosti s balením tovaru (od roku 2008). Krehké produkty balíme do stretch fólie alebo bublinkovej fólie. Aby tovar "nelietal" v balíku, tak priestor vyplňujeme ekologicky novinami a olepujeme nálepkami "krehké". Farby a prípravky založené na vodnej báze, ktoré môžu zamrznúť pri vonkajších nízkych teplotách počas prepravy balíme do bublinkovej fólie.

 

4. Máte ceny rovnaké na e-shope aj v predajni v Martine?

Asi polovica položiek je za rovnakú cenu, zvyšok je rozdiel +- 5%.

 

5. Potrebujem k tovaru priložiť aj faktúru, je to možné?

Áno, ku každej zásielke vždy posielame aj originál faktúru (daňový doklad) s pečiatkou a podpisom.

 

6. Aký dopravca mi doručí zásielku?

Všetky zásielky posielame cez kuriérsku firmu Slovak Parcel Service - UPS.

 

7. Prečo neposielate zásielky cez Slovesnkú poštu?

S poštou sme spolupracovali cca 5 rokov, ale týždenne sme mali niekoľko reklámácií a sťažností a tým zatieňovali dobré meno našej firmy a kvalitu nášho podnikania či služieb. Áno, sú lacnejší a majú možnosť si uložiť zásielku na pošte, ale kvôli ich službám a prístupom z ďaleka nezodpovedajú našim požiadavkám.

 

8. Prečo potom neposielate zásielky cez balíkomaty, kde si ich môžeme vyzdvihnúť kedykoľvek?

Balíkomaty majú obmedzené vnútorné priestory. V niektorých prípadoch by nebolo možné poslať tovar (napr. veľké plátna, dlhé lišty, maliarske stojany, rolky papierov...). A taktiež z dôvodu poveternostných podmienok. V zime, keď sú mrazy, tak môže dôjsť k poškodeniu mnohých farieb a prípravkov, ktoré sú založené na vodnej báze. A v lete, pri vysokých teplotách, opäť hrozí poškodenie tovaru (najmä prípravky a spreje, ktoré by mohli explodovať).

 

9. Je možné dohodnúť s kuriérom čas doručenia zásielky?

Áno, vo väčšine prípadov je to možné. Ale nie cez nás. Nakoľko jedna zásielka ide min. cez troch kuriérov, musíte sa Vy dohodnúť priamo s kuriérom, ktorý Vám bude doručovať zásielku. Keď Vám príde ráno SMSka od kuriéra, tak mu spätne zavolajte a dohodnite sa. Ich pracovný čas je zväčša od 8:00 do 15:00. V niektorých väčších mestách aj dlhšie.

 

10. Ak je niektorý tovar momentálne nedostupný, kedy bude naskladnený?

Ak je to na nás, tak tovar máme pomerne skoro (v priebehu týždňa, až dvoch). Ale v niektorých prípadoch ide o výpadok u výrobcu alebo dodávateľa. A tam nevieme určiť termín naskladnenia. Môže to trvať 1 až 3 mesiace.

 

11. Urobil/a a odoslal/a som objednávku . Ale neprišiel mi žiadny potvrdzujúci email. Prišla Vám objednávka?

Nie, ak Vám neprišiel potvrdzujúci email, tak objednávka nám neprešla systémom. Pravdepodobne ste zle zadali Váš e-mail, neodoslali objednávku alebo si skontrolujte poštu v spame.

 

12. Prečo nedvíhate telefón/mobil?

Áno, stáva sa aj taká situácia, že telefóny nedvíhame, pretože sa venujeme zákazníkom, ktorí sú v predajni. A niekedy je plný obchod zákazníkov niekoľko hodín. Buď Vám zavoláme my, ak sa situácia v predajni ukľudní alebo zavolajte neskôr.

 

13. Prečo nemáte predajňu otvorenú aj cez víkend a v piatok len do 15:00?

Verte, že s týmto sortimentom je neskutočne veľa práce, ktorú nikto nevidí. Pracujeme aj pred otváracími hodinami a niekoľko hodín aj po záverečnej. Objednávky, príjem tovaru, preklady, olepovanie tovaru, oceňovanie tovaru, všetky papierovačky... Toto robíme mimo pracovnej doby a niekedy aj cez víkend. Aj my sme len ľudia a potrebujeme si cez víkend oddýchnuť. A prečo piatok do 15:00? Potrebujeme si aj my vybaviť veci v meste, banky, úrady a všetko okolo biznisu.

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info